Vásárlási információk
A legfontosabb információk címszavakban összefoglalva
Átvételi módok / Szállítási Módok és Szállítási Költségek
Az Eyeshield Shop egy tisztán online működő webáruház, így bemutatóteremmel, vagy fizikai üzlettel nem rendelkezik.
Ennél fogva személyes átvételi lehetőség sajnos nincs.
Lehetséges átvételi módok / szállítási költségek
- Házhozszállítás GLS Futárszolgálat a megrendelésnél leadott szállítási névre/címre kézbesíti a csomagot házhoz (790Ft)
- GLS Csomagpontra történő szállítás (790Ft). A csomagponton az átvétel minden esetben a csomagpont saját nyitvatartása és feltételei szerint történik, erre nekünk mint webáruház nincs ráhatásunk! (A kiválasztott csomagponton lehetséges Fizetési módokról a csomagpont kivalasztásakor láthatsz információt)
- FOXPOST csomagautomata (950Ft). A FoxPost csomagautomatánál lehetséges aktuális fizetési és átvételi lehetőségekről a https://foxpost.hu/ oldalon találsz információt.
A szállítási mód a pénztár oldalon választható ki / módosítható.
Szállítási időK
Ha a rendelést normál munkanapon 11:00 óráig adtad le, akkor a csomag kézbesítésének várható ideje a következő munkanap.
Ha munkanapon 11:00 után érkezett be a rendelés, akkor a következő utáni munkanap. (tehát például ha kedden délután adod le a rendelést akkor azt várhatóan csütörtökön fogod megkapni)
Kérlek vedd figyelembe, hogy ünnepnapokon és munkaszüneti napokon, hétvégén a futárcégek nem dolgoznak, így a fentiek kifejezetten munkanapra értendőek.
Ha hétvégén, vagy munkaszüneti napon adod le a rendelésedet, akkor a legközelebbi munkanapon adjuk át a csomagot a futárnak és így azt rákövetkező munkanapon fogod megkapni. (tehát a szombaton leadott rendelésedet következő kedden fogod megkapni)
A fenti normál szállítás idők bizonyos esetben módosulhatnak/növekedhetnek, például:
- Black Friday körül
- Karácsony előtt
- Glamour napok, Joy napok, kupon napok körül
- Továbbá a logisztikai partnereink (Webshippy, GLS, FoxPost, stb) bármilyen egyéb okból felmerülő késése/problémája esetén
Fizetési módok
- GLS Futárszolgálatnál utánvét fizetése: Készpénzben vagy bankkártyával.
- GLS csomagponton: a kiválasztott csomagpont saját fizetési lehetősége szerint (erről a kiválasztáskor olvashatsz információt)
- FOXPOST csomagautomatánál: csak bankkártyával. (Mivel ezt a FoxPost saját hatáskörben bármikor változtathatja, aktuális információért itt tájékozódhatsz: https://foxpost.hu/)
Vásárlás menete
- 1. Termék kiválasztása: helyezd a kiválasztott terméket a kosárba
- 2. Megrendelés: töltsd ki a megrendeléshez szükséges adatokat, és válassz a fizetési és szállítási lehetőségek közül.
- 3. Szállítás és átvétel: a megrendelt terméket a kiválasztott módon kézbesítjük (GLS házhoz, GLS csomagpontra vagy Foxpost csomag automatába).
Garanciális ügyintézés és visszavásárlás (Elállás) vagy csere
35 napos visszavásárlási és 12 hónap normál garancia
A törvényben előírt 14 nap helyett mi 35 nap visszavásárlási garanciát vállalunk. Ha nem tetszik, nem áll jól, nem felel meg, küld vissza ajánlott küldeményként és mi visszafizetjük a termék árát! (FONTOS: a visszaküldés költsége ebben az esetben Téged terhel.)
Ezen kívül a termékekre a vásárlás napjától számított 12 hónap garanciát vállalunk.
Garanciális ügyintézés vagy visszavásárlás menete:
(CSERE ESETÉN ÍRJ NEKÜNK EMAILBEN ELŐSZÖR)
Ha nem cserélni szeretnéd, hanem az ELÁLLÁS mellett döntesz, kérlek töltsd ki a csomagban mellékelt visszaküldési formanyomtatványt és a terméket lehetőleg az eredeti vonalkódjával (és ha megvan a csomagolásával) együtt küld vissza ajánlott küldeményként vagy csomagként a nyomtatványon megadott címre. (FONTOS: a visszaküldés költsége ebben az esetben Téged terhel.)
Visszaküldési cím:
A tárgyba írd bele, hogy “garancia” vagy “visszavásárlás / elállás” és a levélben tüntesd fel a vásárláskor kapott megrendelés számát, a visszaküldött csomag ragszámát/követőkódját és a bankszámla számodat, valamint kérlek írd meg, hogy mi a probléma, így jobban tudunk segíteni (pl. hibás termék cserét kérsz, vagy visszavásárlást szeretnél valamilyen okból)